środa, 3 kwietnia 2013

WYWIAD Z MARLEY

1.Skąd dowiedziałaś się o TOPModel? 
Od koleżanki, dostałam szkicownik na urodziny :3 

2.Od kiedy projektujesz? 
Dokładnie od 23 listopada 2012 Smile 

3.Jakie masz szkicowniki, które polecasz i który jest twoim ulubionym? 
Dwa pocket, Dance, notes neonowy, Design Studio z Talitą, Podstawowy, Make up z kosmetykami, Doggy, z koszulkami. Najbardziej chyba polecam podstawowy, dance, pocket i design studio, z tych co mam 

4.Jakich kredek używasz do projektowania? 
Faber castell i Faber castell Eco, czasem zdarza się grubszymi koh-i-noor Smile 

5.Masz jakieś rady dla czytelniczek dotyczące projektowania? 
Właściwie to nie bardzo 

6.Skąd się wziął pomysł na twój nick? 
Od mojego ulubionego filmu Wink

7.Co nowego wprowadziłabyś na stronie TM? 
Filmy z życia TOP Modelek i historie z ich życia

8. Jak często projektujesz i ile czasu zajmuje ci 1 projekt? 
Projektuję bardzo często, przynajmniej raz na kilka dni, a projekt zajmuje mi ok. 20-30 minut Very Happy

9.Jakie szkicowniki chcesz sobie kupić? 
Top Model Fantasy

10.Kim chcesz zostać w przyszłości? 
Weterynarzem, a jak nie pójdzie to projektantką, może jeszcze jakimś lekarzem, ale nwm

11.Prowadzisz Bloga? (jeśli tak podaj adres) 
http://topmodelbymarleyandeverything.blogspot.com/

12.Jaka jest twoja ulubiona praca na stronie TM? 
Właściwie ulubionej raczej nie mam, mnóstwo prac jest pięknych i fajnych


Imię: Ada 
Wiek: 11 lat 
Mieszka w: Polsce xD
Rodzeństwo: Nie mam
Zainteresowania: Projektowanie, Psy, Koty, Gra na komputerze
Zwierzątka: Nie mam
Styl ubierania się: Nie mam konkretnego, ubieram się po prostu jak mi wygodnie
Ulubiona muzyka: Najróżniejsza, nie słucham konkretnego gatunku
Ulubiony film: Marley i ja i Hotel dla psów
Ulubiony serial: Rodzinka.pl
Ulubiona książka: Marley i ja i seria Zaopiekuj się mną
Ulubiony kolor: Czerwony i fiolet
Idole (piosenkarze, piosenkarki, aktorzy, aktorki): Ewelina Lisowska, Gotye, Adele, ten co produkował muzykę do Marley i ja xD
Z TOPModel znam… Szkicowniki, piórnik, tasiemki, kredki, pisaki, bluzki, ołówki
Na stronie www.top-modelki.com najbardziej podoba mi się: Forum i prace innych
Moja ulubiona modelka TOPModel to: Christy
Jestem szczęśliwa gdy... Jestem na tej stronce albo mam fajny dzień
Nie mogę się obejść bez: Komputera
Przed zaśnięciem... Szukam wygodnej pozycji w łóżku i się układam w niej xD
Gdy chcę się zrelaksować... Idę do kompa albo projektuję
Gdy coś mi się nie udaje... jestem smutna
Mój talizman to... nie mam
Ulubione użytkowniczki TM: Edzia01, doggie, aglaya, mimiwiola, ladymarcelka, weru, CherryOnCake, Domi modelka, karcia77 i pewnie jeszcze inne
Ulubiona pora roku: Lato
Ulubiona piosenka: Heading Home, Parents Of Two, W stronę Słońca Wink




Kilka jej cudownych projektów:








1 komentarz:

  1. Witaj Alusiu! Spodobały mnie się wypowiedzi i projekty Marley. Pozdrawiam gosia.

    OdpowiedzUsuń