środa, 3 kwietnia 2013

WYWIAD Z Bloom







1.Skąd dowiedziałaś się o TOPModel?
Dziadek kupił mi gazetę z sierpnia ,pod choinkę ;) 

 


2.Od kiedy projektujesz?
Tak jakoś od stycznia.

 

3.Jakie masz szkicowniki, które polecasz i który jest twoim ulubionym? 
Mam 5 - My Creative Studio z Justinem i Christy na okładce i Fantasy Model ,oraz 3 z Lilla Lou. Polecam My creative studio ,ponieważ jest to szkicownik na poziomie i dla początkujących ;3 
Moim ulubionym jest Fantasy model ,lubię w nim rysować ;) 




4.Jakich kredek używasz do projektowania?
Bambino ;) 



5.Masz jakieś rady dla czytelniczek dotyczące projektowania?
Projektuj zawsze to co wymyślisz.



6.Skąd się wziął pomysł na twój nick?
Długo się nad nim zastanawiałam ,a wszystkie inne były zajęte ,więc pomyślałam o bajce "Winx Club" i wybrałam Bloom.



7.Co nowego wprowadziłabyś na stronie TM?
Chat ;3

 

8. Jak często projektujesz i ile czasu zajmuje ci 1 projekt?
Projektuje prawie codziennie ;) 1 projekt zajmuje mi góra 1 godzinę ;3

 

9.Jakie szkicowniki chcesz sobie kupić? 
Nowy My Creative Studio ,Fantasy Model ten nowy ,oraz Make-up.



10.Kim chcesz zostać w przyszłości? 
Jeszcze nie wiem ,moja decyzja zmienia się z dnia na dzień i trudno mi powiedzieć ,bo wiele zawodów mnie fascynuje ;*



11.Prowadzisz Bloga? (jeśli tak podaj adres)
Tak prowadzę bloga ,już od dawna ,adres : www.top-model-angelika.blog.pl




12.Jaka jest twoja ulubiona praca na stronie TM? (podaj adres) 
Mam dwie i należą do ciebie 

http://www.top-modelki.com/studio/projekt/dla-kamisi321-i-atnasi...-15887.html
http://www.top-modelki.com/studio/projekt/dla-domi_modelki-i-patrycji1212...-15943.html

Imię: Angelika
Wiek: 12
Mieszka w: Częstochowie 
Rodzeństwo: młodsza o sześć lat siostra Roksana (na Top Model Muza<33)
Zainteresowania: projektowanie i blogowanie 
Zwierzątka: nie mam ;( 
Styl ubierania się: Nie mam określonego ...
Ulubiona muzyka: pop
Ulubiony film: Wyśpiewać marzenia.
Ulubiony serial: Ukryta prawda, Tajemnice domu anubisa.
Ulubiona książka: Hania Humorek
Ulubiony kolor: Czarny ,niebieski,różowy 
Idole (piosenkarze, piosenkarki, aktorzy, aktorki): Justin Biebier ,Rihanna ,Nicki Minaj ,Margaret ,Birdy ,Robert Pattison , nie mam ulubionej aktorki.
Z TOPModel znam… Szkicowniki ,forum i inne gażdzety
Na stronie www.top-modelki.com najbardziej podoba mi się: Forum i projekty innych użytkowniczek
Moja ulubiona modelka TOPModel to: Christy i Miju 
Jestem szczęśliwa gdy...projektuje  
Nie mogę się obejść bez: telefonu
Przed zaśnięciem... słucham muzyki
Gdy chcę się zrelaksować... projektuje ;3
Gdy coś mi się nie udaje... próbuje o tym nie myśleć  
Mój talizman to... nie mam 
Ulubione użytkowniczki TM: dampirka1310 ,alexis72,atnasia, domi_modelka.
Ulubiona pora roku: jesień 
Ulubiona piosenka:Beauty and a beat ;Justin Biebier ,Nicki Minaj. Margaret -Thank You Very Much 





Kilka jej cudownych prac:














1 komentarz:

  1. Cześć Ala ! Bardzo ładne są projekty Bloom i się nimi zachwyciłam. Przesyłam pozdrowienia gosia.

    OdpowiedzUsuń