czwartek, 28 marca 2013

Gram na gitarze

Od półtora roku szkolnego gram na gitarze klasycznej która wygląda tak. Niektórym czytelnikom którzy umieją grać na gitarze podaję wszystkie akordy i akordy do piosenki zespołu Dżem Wehikuł czasu :
 
aas.bmp

aa.bmp
 
Celine Dion -My Heart Will Go On (titanic) + jak czytać tabulaturę? Ze względu na to, że w poprzednim poście, dwie osoby oznajmiły, iż zaglądają tutaj, postanowiłam od czasu do czasu wrzucać coś :)

Tabulatura do titanica :)

a.bmp



Nie objaśniałam jeszcze jak czytać tabulaturę , tak więc zrobię to teraz.
Sześć linii odpowiada sześciu strunom, górna linia to struna E1,
czyli najcieńsza. Cyfry na liniach oznaczają progi, przed którymi należy przycisnąć strunę.
Odległości między cyframi oznaczają także odległość między granymi dźwiękami. Uderzamy po kolei, tak jak idą cyfry.
Powodzenia. 
 
chwyty_na_gitare_do_druku.gif

5 komentarzy:

  1. Witaj Alusiu ! Podoba mnie się że grasz na gitarze. Oby tak dalej, dużo ćwicz. Pozdrawiam gosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sama gra na gitarze jest bardzo przyjemna i ja również jestem zdania, że warto o nich czytać. Ja bardzo chętnie zaglądam na stronę http://e-gitara.net.pl/ gdzie znajduję całą masę przydatnych artykułów o gitarach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie sama gra na gitarze jest czymś pięknym i ja bardzo uwielbiam to robić. Na ten moment planuję nawet zakup gitary akustycznej. Jak już czytałam na stronie https://stalowemiasto.pl/artykuly/artykuly.php?mode=pokaz&id=50579 to wiem nawet jak jej szukać.

    OdpowiedzUsuń